Еволюцията на запазените знаци vol. 1: Coca Cola

Posted: април 19, 2011 by maider634 in Запазени знаци, Логотип, Реклама
Етикети:, ,

Лицето.

То е не само част от нашето тяло. Чрез него ние общуваме и се разпознаваме един друг. Лицето привлича, лицето отблъсква. Лицето обикновено е най-запомнящото се нещо в един човек.

Запазената марка пък е лицето на фирмата, която представя. Затова тя притежава изключително значение за успеха на всяка компания.

В следващите постове ще ви представя еволюцията на няколко запазени знаци, принадлежащи на световноизвестни и успешни компании. Във вариантите от различни години, можем да усетим и духа на времето, впримчен в тях.

Coca Cola

Несъмнено, една от най-добре познатите световни марки. Затова и щe се спра първо на нея.

Следващ запазен знак: Pepsi>>

Реклами
Коментари
  1. asktisho каза:

    Ето еволюцията и на логото Peugeot, представена по атрактивен начин, с видео:

Оставяне на отзив за asktisho Отказ

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s